جمعه 5 تیر 1405
خانهاخبارفولاد اکسین با مدیریت مؤثر بحران، توانست بدون آسیب از دوران جنگ...

فولاد اکسین با مدیریت مؤثر بحران، توانست بدون آسیب از دوران جنگ عبور کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تأکید کرد که با اجرای اقدامات مؤثر، این کارخانه استراتژیک را بدون آسیب و با موفقیت از دوران جنگ عبور داده‌اند

محمود لندی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، در حاشیه مجمع عمومی سالیانه این شرکت توضیح داد: سال گذشته برای فولادسازان کشور سالی متفاوت و دشوار بود و فولاد اکسین نیز از این شرایط مستثنی نماند. پس از آغاز جنگ، مهم‌ترین دغدغه ما حفظ و صیانت از کارخانه بود و با اجرای اقدامات لازم توانستیم این واحد استراتژیک را سالم از دوران جنگ عبور دهیم.

در شرایطی که برخی شرکت‌های بزرگ فولادی در پرداخت حقوق کارگران خود با مشکل روبه‌رو شدند، فولاد اکسین توانست حقوق و مزایای کارکنان را به‌طور کامل پرداخت کند. همچنین بخشی از تولید شرکت در دوران جنگ حفظ شد و اکنون نیز خطوط تولید فعال هستند.

در جریان جنگ، از مجموع ۱۲ میلیون تن ظرفیت تولید اسلب کشور، حدود ۹ میلیون تن مورد اصابت دشمن قرار گرفت؛ موضوعی که احتمالاً در آینده باعث کمبود خواهد شد. با این حال امیدواریم این ظرفیت‌ها به‌زودی به مدار تولید بازگردند تا شرکت‌های نوردی با کمبود مواد اولیه مواجه نشوند.

فولاد اکسین همچنین برنامه احداث یک نیروگاه خورشیدی ۶۰ مگاواتی را دنبال می‌کند. پیمانکار این پروژه مشخص شده و مناقصه آن به‌زودی به‌صورت EPCF برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر