جمعه 30 شهریور 1403
صفحه اصلیآموزشیاحداث اولین سایت پیشرفته غار نوردی استان خوزستان در شهرستان بهبهان

احداث اولین سایت پیشرفته غار نوردی استان خوزستان در شهرستان بهبهان

با برنامه ریزی , نظارت و پیگیری کمیته غارشناسی و غار نوردی استان خوزستان و با تلاش و همت کمیته غار شناسی و غارنوردی و هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان بهبهان سایت پیشرفته غار نوردی در منطقه تنگ نیده شهرستان بهبهان احداث و در تاریخ 27 تیرماه 1403  مورد بهره برداری قرار گرفت .

با نظارت مربی درجه ۲ غارنوردی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، استاد سعید محمدی و با همکاری کمیته غار نوردی استان خوزستان آقای محسن حسین پور وآقای کیوان چهارلنگ دبیر این کمیته ، هیات کوهنوردی شهرستان بهبهان آقای نادر ابوعلی ، مسئول کمیته غارنوردی بهبهان خانم شهره مقدم،مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی آقای بهرام معصومی و جمعی از علاقه مندان این رشته ، این سایت رول کوبی ، بولتینگ و جهت استفاده علاقه مندان و دوستداران این ورزش مفرح آماده سازی گردید.

 

این سایت غار نوردی اولین سایت استاندارد آموزشی غار نوردی در استان خوزستان می باشد که می تواند موجب رشد،استعداد یابی و شکوفایی این ورزش در استان خوزستان و استانهای همجوار را فراهم کند .

 

در حاشیه بهره برداری از این سایت پیشرفته از زحمات و تلاش استاد سعید محمدی هفشجانی مربی درجه ۲ غار فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران با اهدا لوح تقدیر از سوی ریاست محترم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان مهندس عبدالرضا سپهری تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است تجهیز این سایت با کمک و حمایت های مالی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بهبهان صورت گرفت .

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر