جمعه 30 شهریور 1403
صفحه اصلیاخبارپیام تبریک مدیر عامل شرکت محور ماشین دوار / چهاردهمین دوره انتخابات...

پیام تبریک مدیر عامل شرکت محور ماشین دوار / چهاردهمین دوره انتخابات رياست جمهوري

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشان از اقتدار ساختاری و کم نظیر جمهوری اسلامی ایران دارد، چرا که این انتخابات مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با حضور و رقابت جدی همه سلایق سیاسی و در کمال امنیت، آرامش و سلامت، تنها چند هفته بعد از فقدان رئیس جمهور عزیزمان به بهترین نحو به پایان رسید و مردم عزیز ایران و  دیگر کشورها این صحنه سیاسی را مشاهده کردند، صحنه‌ای که بی تردید از چشم دشمنان دور نمانده است و در نتیجه اقتدار و امنیت کشور عزیزمان را افزایش خواهد داد.

مردم به روشنی در این همه‌پرسی ملی، به دیدگاه تعامل سازنده با جهان و بهره‌گیری از دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و احیاء توافق برجام رأی دادند.

بدون شک این مشارکت پرشور و ارزشمند، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‏ مندی مردم بزرگ به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

به فضل الهی و قطع به یقین، پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم زمان شناس عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی عزتمندانه حضور فعالانه دارند.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر