جمعه 30 شهریور 1403
صفحه اصلیصنعتشرکت محور ماشین دوار

شرکت محور ماشین دوار

شرکت محور ماشین دوار به جمع حامیان نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری پیوست.

شرکت محور ماشین دوار  در اوایل دهه ۸۰ فعاليت خود را در زمينه ساخت  قطعات  تجهيزات و تأسيسات خدمات شهري متمركز و به مرور زمان نسبت به شرايط و نياز بازار مصرف ايران خدمات خود را به شركتهاي صنعتي همانند؛ فولادسازي، گسترش داده و بر این اساس فعاليت هاي خود را بصورت يك واحد پيمانكاري به مصرف كنندگان ارائه مي نمود. در سال ۱۳۹۲ با افزايش نياز بازار مصرف و با تكيه بر سابقه فعاليت مؤسسین آن ،  اقدام به تأسيس  شركتي  با  تشكيلاتي منسجم تر و تخصصي با  ماهیت حقوقی در ارتباط با پروژه هاي مرتبط نمود.

این شرکت جدید سعی در سازماندهی و مدیریت فعالیت های خود در دامنه ای گسترده در ساخت قطعات صنعتی و تعمیرات و اورهال تجهیزات صنعتی نموده است.

شبکه بازاریابی در این شرکت جدید تقویت شده و نرم افزارهای بروزی در جهت ارتقاء سیستم بازاریابی به این مجموعه اضافه گردید. یک بخش مشاوره نیز در راستای کمک رسانی فنی به مشتریان منطبق با نیاز مشتری برنامه ریزی و به مجموعه اضافه شد.

بدلیل گستردگی دامنه خدمات و تعمیرات برای محصولات مختلف و همچنین شرکت های مختلف، گروه مدیریتی تصمیم به تأسیس واحد خدمات پس از فروش در جهت پاسخگویی به نیازهای تعمیراتی مشتریان گرفتند.

این شرکت خدمات تعمیراتی خود را بصورت در محل و در کارگاه در حوزه های تعویض قطعات، تعمیرات، سیم پیچی، عیب یابی، انجام تست های مورد نیاز، ماشین کاری و … را تحت نظارت متخصصان و استانداردهای لازم انجام می دهد.

واحد فنی و مهندسی و واحد تحقیق و توسعه این شرکت با در اختیار داشتن دانش فنی روز دنیا و تکیه بر فناوری های نوین در زمینه طراحی،ساخت و اجرای پروژه های مهندسی از عمده عوامل موفقیت این شرکت بوده است .

 

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر