جمعه 30 شهریور 1403
صفحه اصلیورزشیمبلغ ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال به حساب هیات‌های ورزشی خوزستان...

مبلغ ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال به حساب هیات‌های ورزشی خوزستان واریز شد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مبلغ ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال در سه سال گذشته به حساب هیات‌های ورزشی استان واریز شد.

حمید بنی‌تمیم روز یکشنبه در حاشیه تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران خوزستانی اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به نگاه خاص دولت سیزدهم به موضوع ورزش، سال گذشته یکصد پروژه ورزشی در استان به بهره برداری رسید که اتفاق بسیار بزرگ و خوشایندی است.

وی به تدوین سند آمایش سرزمینی در ورزش استان اشاره کرد و افزود: این موضوع به توزیع عادلانه اعتبارات و زیرساخت‌ها ورزشی در شهرستان‌های استان کمک می‌کند همچنین زمینه ساز رشد و پیشرفت در رشته‌های مختلف ورزشی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افتتاح مجموعه ورزشی بانوان معلول اهواز، استادیوم شهید مجدیان دزفول، سالن چند منظوره هویزه، زمین چمن مصنوعی بزرگ خرمشهر را بخشی از اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: همچنین طرح‌های ورزشی دیگری در حال تکمیل و آماده سازی است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، بودجه اختصاص یافته به هیات جانبازان و معلولان استان حدود هشت میلیارد ریال بود که این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۴۰ میلیارد ریال افزایش یافت. همچنین مبلغ واریز شده به هیات کشتی استان در سال ۱۴۰۰، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که این رقم در سال گذشته به ۲۳ میلیارد ریال افزایش یافته است.

بنی‌تمیم با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۰ دستگاه خنک‌کننده بین هیات‌های ورزشی توزیع شد گفت: همچنین هفته قبل، ۲۴۰ دستگاه خنک کننده بین هیات‌های ورزشی توزیع شد. ساختمان چهار خوابگاه ورزشی در استان تکمیل و تجهیزات آن خریداری شده است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر