جمعه 30 شهریور 1403
صفحه اصلیاخباررشد چشمگیر صنعت پتروشیمی پس از انقلاب اسلامی / نمایشگاه ایران پلاست،...

رشد چشمگیر صنعت پتروشیمی پس از انقلاب اسلامی / نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه توانمندی‌های صنعتگران

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون با اشاره به رشد صنعت پتروشیمی پس از انقلاب اسلامی، گفت: تولید کل صنعت پتروشیمی از سه تا چهار میلیون تن قبل از انقلاب به بیش از نود میلیون تن رسیده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، دکتر امین امرایی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون، اظهار داشت که خام‌فروشی یک پدیده مذموم برای هر کشور است. وی تاکید کرد : هرچه در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به سمت پایین‌دست زنجیره و تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنیم، منافع بیشتری برای کشور و بنگاه‌های اقتصادی حاصل می‌شود.

دکتر امرایی با اشاره به رشد صنعت پتروشیمی پس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: قبل از انقلاب، تولید کل صنعت پتروشیمی حدود سه تا چهار میلیون تن بود، اما اکنون ظرفیت و تولید به بیش از نود میلیون تن رسیده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. وی این پیشرفت را نتیجه انقلاب اسلامی دانست و افزود که نمایشگاه ایران پلاستیک توانمندی‌های صنعتگران را به نمایش می‌گذارد و روحیه خودباوری را در آن‌ها تقویت می‌کند.

وی همچنین به همکاری شرکت‌های خارجی با شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت که تکنولوژی‌های روز و مسائل جدید با شرکت‌های ایرانی به اشتراک گذاشته می‌شود.

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر