جمعه 30 شهریور 1403
صفحه اصلیورزشیحضور ۱۷ ورزشکار، مربی و داور خوزستانی در بازی‌های المپیک و پاراالمپیک...

حضور ۱۷ ورزشکار، مربی و داور خوزستانی در بازی‌های المپیک و پاراالمپیک پاریس

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از حضور ۱۷ ورزشکار، مربی و داور این استان در کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس خبر داد.

حضور مهدی محسن نژاد، سعید اسماعیلی، امین کاویانی نژاد، علیرضا مهمدی و امین میرزازاده پنج کشتی گیر استان در رقابت‌های المپیک اتفاق بزرگی است که اکثر زحمات آن برعهده مربیان سازنده از جمله آقای کاکاحاجی و مابقی مربیان تیم ملی است.

وی اظهار کرد: مهدی بشیرزاده به عنوان داور و فرزاد ایمان‌علیزاده به عنوان مربی کشتی گیران خوزستانی را در پیکارهای المپیک همراهی می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به حضور ۱۰ ورزشکار و مربی در بازی های پارالمپیک اشاره کرد و گفت: زهرا کرم زاده، حسین امیری و مهدی پارسی به عنوان مربی و صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، امان الله پاپی، احمد امین‌زاده، الهام صالحی، غلامرضا رحیمی و عرفان بندری به رقابت های پارالمپیک اعزام می شوند.

وی بیان کرد: حدود ۱۵ درصد کاروان اعزامی به المپیک را ورزشکاران خوزستانی تشکیل داده و همه نفرات شانس کسب مدال دارند.

بنی تمیم گفت: بنا داریم در مراسمی باشکوه و با حضور استاندار، یک مبلغ نقدی به نفرات اعزامی به المپیک و پارالمپیک اهدا شود همچنین به دنبال واگذاری زمین به این نفرات هستیم.

وی با اشاره به اینکه زحمات ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی به المپیک و پارالمپیک را بی پاسخ نمی‌گذاریم افزود: با توجه به اینکه حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک کار دشواری بوده، قطعا بخشی از زحمات این ورزشکاران را جبران می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم که ورزشکاران استان با کسب مدال خود، باعث عزت و افتخار و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان شده و ما هم بتوانیم وظیفه خود را در قبال این عزیزان به بهترین شکل انجام دهیم.

بازی های المپیک و پارالمپیک مردادماه سال جاری در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر