دوشنبه 10 دی 1403
خانهاخبارشرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی شد

شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی شد

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان با حضور عباس علی‌‎آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل صمت استان‌ها و ۳۶ شرکت برتر حامی حقوق مصرف‌کننده در سالن همایش‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

علی‌آبادی در این همایش بیان کرد: در معاملات میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باید اخلاق حکم‌فرما باشد؛ یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولیدکننده معرفی می‌شود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند و یا اینکه طرف دوم معامله مغموم نشده باشد زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.

سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این همایش عنوان کرد: امروز علم مدیریت دنیا در قالب «CSM» و «CSI»، بزرگ‌ترین حمایت از مصرف‌کننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل به‌ موقع، پنج شاخص (Q) بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در مبحث دیگر، به صدای اول و دوم مشتری پرداخته می‌شود. مدیریت رضایت مشتری و شاخص‌های رضایت مشتری، صدای اول مشتری بوده و اینکه بدانیم حق با مشتری است. درخواست مشتری و نیازهای ایشان در آینده را صدای دوم مشتری گویند و اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینه‌ شکست درونی و بیرونی را متحمل شود؛ همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، اعتبار شرکت حفظ خواهد شد.

گفتنی است در انتهای مراسم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده، از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت‌کننده برتر تقدیر شد.

مقالات مرتبط

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر